sâmbătă, 24 noiembrie 2012

♥ Giveaway pentru cititoare 1 ♥ Ulei de masaj Cien

Buna fetelor!
Greu m-am miscat cu giveawayul, ba nu aveam timp sa fac poza, ba nu aveam timp sa o modific. Tot nu sunt multumita, dar cum nu prind lumina buna, sper sa fie ok si asa.
Daca ati citit aceasta postare, atunci stiti cam ce presupune acest giveaway, insa oricum voi scrie regulile aici.

Reguli:
* Sa-mi urmariti blogul prin GFC
* Sa aveti minim 2 comentarii la postari diferite de pe acest blog in ultimele 2luni [postarile ce au legatura cu giveawayurile se exclud!] - daca stiti ca ati dat cel putin 2 comentarii la postari diferite in ultimele 2 luni, atunci va puteti inscrie
* Lasati un comentariu la aceasta postare in care sa-mi spuneti numele GFC cu care ma urmariti si linkuri catre postarile la care ati comentat.
*** Castigatoarea trebuie sa testeze produsul 10-14zile, dupa care are datoria de a imi trimite pe  mail un review. Nu vreau sa scrieti cine stie cat, dar trebuie sa punctati lucrurile importante in cel putin 15randuri. Gasiti o groaza de review-uri pe internet si la mine pe blog, asa ca trebuie doar sa urmati exemplul; nu e greu sa spui ce iti place si ce nu la un produs.
Durata: 24.11 - 30.11.2012
Daca credeti ca va e greu sa faceti o analiza a produsului, va rog sa nu va inscrieti. Giveawayul e facut tocmai ca sa primesc o parere de la persoana care foloseste produsul, deci nu este o regula optionala. :)

Deoarece eu ador sa mi se faca masaj [iubitule, neaparat sa citesti asta!:))] m-am gandit ca si altor fete le place sa se rasfete sau sa fie rasfatate. Am decis ca premiul pentru acest giveaway sa fie un ulei de masaj de la Cien - SPA Massage Oil. Sunt tare curioasa cum e produsul, nu am cumparat si pentru mine, deoarece am unul de la Johnson's si n-ar avea rost sa incep doua.
Eu am un exfoliant din aceeasi gama, de care sunt foooarte incantata. Va urma review curand. :)

Sper sa va placa ideea mea de Giveaway-Review, va astept inscrierile cu drag!

Acum ma pun sa fac lista pentru Giveawayul Roz si sa anunt castigatoarea. -> Vedeti castigatoarea la sfarsitul postarii!

Va pup!

LE: Doar 2 inscrieri, iar castigatoarea e Adina - draga mea, te rog sa ma contactezi prin intermediul formularului de contact sau direct pe mail. Felicitari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...