duminică, 18 noiembrie 2012

Cumparaturi online

Buna dragelor!
Stiti ca m-am tot plans ca nu am suficient timp liber si ca nici pe cel pe care il am nu reusesc sa il gestionez prea bine. M-am gandit cum as putea sa reduc din activitatile care imi mananca prea mult timp.
Cred ca tuturor ne place sa facem cumparaturi, nu? Ei, dar ce te faci cand magazinele care iti plac inchid la 17, ora la care tu inca esti la munca? Sunt o multumite de magazine la care nu mai pot ajunge de cand m-am angajat si chiar imi pare rau, gaseam acolo mereu ceva pe placul meu.
Sunt sigura ca nu sunt singura care se confrunta cu problema timpului, asa ca m-am gandit sa va arat de unde va puteti cumpara online haine moderne, ca sa salvati timp pretios. Cumparatuile online sunt o solutie simpla, la indemana oricui!

In magazinul online Style247 gasesc tot ce-mi trebuie ca sa alcatuiesc o tinuta completa de haine
Site-ul este repartizat pe categorii, e foarte usor sa gasesti in cateva secunde ceea ce te intereseaza - rochii, fuste, pulovere, bluze etc. Gasesti si alte informatii de care ai putea avea nevoie, cum ar fi detaliile legate de livrare. Cel mai mult imi place faptul ca se livreaza prin curier - stim cu totii cum livreaza posta, mai ales iarna. :)
Pentru cele ce stau in Bucuresti, exista si un magazin fizic pe care-l puteti vizita cand aveti mai mult timp la dispozitie.

Cred ca v-am mai spus ca sunt foarte friguroasa, asa ca m-am bucurat cand am vazut ce pulovere frumoase am gasit pe site, foarte chic si moderne. Unde mai pui ca preturile sunt chiar accesibile!
Eu m-am indragostit iremediabil de puloverul rosu de mai sus, imi place foarte mult culoarea si modelul frumos lucrat.
Pentru zilele in care nu ma gandesc sa stau prea mult pe afara, as opta pentru un pulover cu maneci scurte, pe care l-as putea purta chiar si peste o helanca neagra.
Sa nu va imaginati ca m-am uitat doar la haine de iarna, eu vreau sa ma pregatesc de vara de pe acum si am observat un tricou foarte dragut, care ar merge de minune cu ultimii blugi pe care mi i-am cumparat. Sa nu va mai spun ce fericita am fost cand am vazut pretul redus. :D


Uitandu-ma la toate hainele din magazinul online Style247 si vazand ca sunt niste rochii superbe pentru diferite ocazii, mi-am amintit cate zile am pierdut cand am cautat o rochie pentru bal.. Imi doream una lunga, dar oricat am cautat in magazine, ba erau prea scumpe, ba prea banale si nu-mi placeau..
Uitati ce minunatie am gasit, mi se pare perfecta, dar va las pe voi sa-mi spuneti daca mi-ar sta bine. :)

Voi cum preferati sa va faceti cumparaturile - direct din magazin sau online? 

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...