joi, 4 octombrie 2012

Shopping: Oje, cat mai multe oje

 Buna, dragele mele!
A trecut mult timp de cand n-am mai facut nicio postare cu ce mi-am cumparat.. S-au strans destul de multe produse, mai ales daca le iau in calcul si pe cele terminate intre timp  [fixativ, gel pentru spalarea fetei, sampon etc].
Azi va voi arata ojele cumparate acum mai bine de o luna, cand ma apucase nebunia si am luat 8 oje dintr-un singur magazinas, majoritatea la preturi de 3 sau 4 lei.. 

Ojele essence le-am luat de la o blogarita ce a decis sa se desparta de ele. la mine in oras inca nu se gasesc, dar nici n-as putea zice ca vreau vreo nuanta anume, momentan sunt fixata pe alte oje.
Cea verde nu e deloc genul meu, dar chiar am de gand sa o folosesc si sa pun alta oja cu sclipici peste ea. 
Oja mov a fost dragoste la prima vedere.. Stiti ca nu am apucat decat sa o testez peste o alta oja? :))  Si cea cu sclipici mi-a placut enorm si am si folosit-o.
Cred ca vedeti si voi cat imi place movul, indiferent de nuante/ton/reflexii.. Oja Rapsodi are o nuanta superba de mov deschis cu reflexii aurii, insa aplicarea e foooarte dificiala.. Pur si simplu nu apuc sa o intind pe unghie inainte sa se usuce. In sticluta chiar pare ok, pe unghie face mofturi. O sa incerc sa pun niste dizolvant, poate ii schimba consistenta.
Cand am vazut ojele Rimmel la promotie [5.90lei] am vrut neaparat sa incerc una..si evident ca mi-am ales una mov!
 Mi-am dorit o oja albastra fara sclipici si cea de la Gabrini imi place mult. Acum realizez ca singura data cand am folosit-o s-a intamplat sa ma sune curierul si sa-mi stric toate unghiile.. N-am mai folosit-o de atunci, desi culoarea imi place mult.
Si ojele Colorama de la Maybelline au fost la promotie, mi-am ales si eu una. Daca retin bine am dat 7lei pe ea si e un roz pal, foarte placut. Intr-un singur strat e numai buna pentru manichiura frantuzeasca, eu am purtat-o in 3 straturi.
Cum n-aveam nicio oja neagra, am optat pentru cea de la Farmasi. Necesita cam 2-3 straturi. Inca n-am apucat sa o folosesc pe unghii, dar stiu ca e buna pentru vopsirea modelului pe inele :))
Oja bej/nude Farmasi am luat-o pentru colaborarea dintre bloggarite "Nude day", dar n-am mai folosit-o atunci. Totusi, imi place sa o folosesc, se aplica usor, dupa 2 straturi arata bine, insa 3 straturi intensifica frumos culoarea.
Am mai cumparat 2 oje China Glaze de la blog sale-uri, una din  ele e chiar acum pe unghiutele mele, iar una e pe drum inspre mine. Din cauza ca mi-am dorit ojele foarte tare, cred ca ma asteptam la mai mult.. O sa fac un review separat, nuantele sigur merita aratate. :)

Am cumparat si 2 oje Gabrini Matte, adica din cele ce odata aplicate pe unghie devin mate, insa le-am "cadorisit" deoarece mi-am dat seama ca nu m-ar fi incantat culorile dupa ce am cautat swatchuri pe net.. Probabil imi voi lua un lac transparent matifiant, deoarece mi-ar placea niste unghii negre mate.

Sigur va mirati cand vedeti ca n-am folosit prea mult ojele cumparate, desi le-am luat de vreo 2 luni pe unele, insa va spun si motivul: mi-am tot batut joc de unghiutele mele si le-am facut atat de mici incat nu-mi placea nicio oja pe ele, foloseam doar diverse nuante de nude. Acum sunt cat de cat normale, asa ca pot sa le colorez astfel incat sa-mi placa rezultatul. :)

Voi v-ati luat oje in ultima vreme - pentru ce culori ati optat?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...