duminică, 21 octombrie 2012

Castigatoare THBoxes Giveaway

Buna, dragele mele!
Imi cer scuze ca a durat atat pana sa anunt castigatoarele Giveawayului THBoxes, am avut niste probleme cu internetul, iar de la munca n-am putut verifica inscrierile, din cauza calculatorului care merge in reluare. :)
O sa revin cu o surpriza, ca sa ma iertati mai usor. :)

Din pacate, unele fete nu au facut poza sau linkul de pe facebook public si nu l-am putut vedea, asa ca a trebuit sa le descalific.
Lista cu participantele care au indeplinit corect conditiile este urmatoarea:
  1. Andra Katerina
  2. Marilena Maftei
  3. Roxana F.
  4. deuta_01
  5. LiLi
  6. AlinaGav
  7. Kaiyo Aino
  8. adyna_radu
  9. Mihaela Enache
  10. Popa Elena-Alina
  11. Adina
  12. fagadariu
  13. Adina-Mirabela Gavriloi
  14. Alexandra Simon
  15. Andreea Deeb
  16. Maria Silvia
  17. Elena Alexandra
  18. Lary Larisa
  19. Ramona Daniela Sculschi
  20. Anda
Iar castigatoarele sunt:




Felicitari fetelor! Astept cate un mail de la voi ca sa va spun cum sa intrati in posesia premiilor.

Va pup, sa aveti o Duminica cat mai placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...