luni, 10 septembrie 2012

Wishlist - China Glaze

Buna fetelor!
In privinta ojelor, mereu am preferat sa am cat mai multe de diverse culori, decat putine, dar calitative. Se pare ca incep sa gandesc diferit de la o vreme incoace. :))
M-am indragostit de ojele China Glaze si ma tot gandesc cum sa fac sa intru in posesia unora, deoarece am un Wishlist imens! Va voi arata care imi plac cel mai mult.

Toate pozele au fost luate de pe www.scrangie.com, sper ca nu e supara nimeni. :)

Nu-i asa ca pare rozul perfect?! E prima pe lista; de cand imi doresc un roz asa placut si dulce. Nuanta se numeste Empowerment.
Asta e un roz Barbie, dar e dragut. Nuanta se numeste Pink Underground.
Ador movul/violetul in toate nuantele posibile! Nuanta e Cowgirl Up.
Alta nuanta superba e Stella.
Alta nuanta superba de mov este Let's Groove; cum sa te plictisesti de mov?!
Si Midnight Ride e suuuperba!
Short and Sassie e o nuanta foarte interesanta!
Branding Iron pare sa se asemene putin cu Short and Sassy, dar e mai .. dark. 
Dupa atata roz si mov, ar merge si-un albastru, nu?:)) Blue Year's Eve arata tare bine!
Wagon Trail are o culoare incredibila!

Ar mai fi si alte nuante ce ma atrag, pana si nuante de verde-mi fac cu ochiul [eu niciodata nu folosesc oja verde!:))], dar ma opresc aici pe moment.

Care va place cel mai mult din tot ce am pus eu aici si ce alte nuante ar merita cumparate?

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...