marți, 25 septembrie 2012

Visez la...costume de baie

Buna fetelor!
Ati vazut postarea aceasta? Ei, daca atunci va aratam ce lenjerie ma atrage, acum vreau sa va arat ce costume de baie frumoase am descoperit pe E-lenjerie.ro.

Primul imi place foarte, foarte mult; unde mai pui ca e si la pret redus?! Il gasiti aici.

 La acesta nu m-am putut decide daca arata mai bine pe alb sau pe negru, imi plac ambele.

 Desi imi plac costumele de baie cu bretele, deoarece ma fac sa ma simt mai sigura [mereu am impresia ca cele fara bretele pot aluneca], acest model chiar imi place si l-as purta cu siguranta.

Ce spuneti - avem aceleasi gusturi? Care va atrage pe voi?
S-a cam dus vara, dar asta nu inseamna ca nu putem merge in vacanta in "tarile calde". :))

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...