sâmbătă, 29 septembrie 2012

Review: Deodorant roll-on Mitchum Shower Fresh

Buna fetelor!
Nici nu-mi amintesc de cand tot voiam sa-i fac un review acestui produs, il am de vreo 9-10luni si am tot amanat..


Eu nu am probleme grave cu transpiratia, insa transpir destul de usor. Adica ma imbrac, incep sa ma machiez si cat ma fatai eu asa, incep sa transpir usor. :)) Nu mult, dar e totusi deranjant. Asa ca m-am gandit sa incerc un deodorant laudat de multe fete - Mitchum in varianta Shower Fresh.
L-am vazut la Ramona si m-am convins ca trebuie sa-l cumpar. Eu l-am gasit in Real, la oferta 1+1, a costat 14lei. Sunt si acum oferte, eu am mai vazut, dar nu ma mai tenteaza.

L-am cumparat sperand sa-mi rezolve problema si sa nu mai transpir deloc o zi intreaga. In primele zile mi s-a parut ok, era rece cand am inceput eu sa-l folosesc [desi eu transpir si iarna din cauza hainelor groase]. :))
Nu-mi place deloc sa stau cu mainile pe sus 5-10minute pana se usuca, chiar n-am rabdare si se usuca cam greu, cel putin la mine [si nu, nu pun cantitate dubla :)]. Acest aspect nu mi-a placut de la inceput, asa ca eu aplicam deodorantul, stateam 2min si tamponam zona usor cu un prosop, ca sa raman "uscata". Metoda insa nu era prea eficienta.
Partea cu "nu lasa urme albe" nu e prea adevarata, deoarece lasa praf alb. E drept ca nu se imbiba in haine ca la alte deodorante, dar e totusi deranjant.
Nu a devenit preferatul meu, deoarece am observat ca-mi usca pielea destul de serios si aveam chiar si mancarimi din cauza lui, destul de des.
Nici cu transpiratia nu m-a ajutat prea mult, tot transpiram putintel, iar cand au venit caldurile nu a facut fata mai deloc.

Cantitatea e mare, 100ml va vor tine luni bune, eu am si acum un tub putin folosit si unul aproape gol, ca deh, le-am inceput pe ambele din neatentie. :)
E totusi ceva ce-mi place la el, pe langa cantitate, mirosul - e chiar frumos si persista.

Stiu ca sunt o multime de fete care-l lauda si carora le prieste, insa eu nu sunt una din ele. Daca nu expira, voi folosi la iarna cantitatea ramasa, cand nu transpir prea tare; insa nu l-as cumpara din nou.

Later edit: Mi s-a atras atentia ca Mitchum este un antiperspirant, nu un deodorant. Intr-adevar, pe el scrie asa: "Anti-Perspirant & Deodorant", deci eu cred ca e 2 in 1.
Deodorantul are rolul de a neutraliza mirosul neplacut, pe cand antiperspirantul are rolul de a trata transpiratia, prin blocarea si inchiderea porilor. Mai multe detalii gasiti aici.
Oricum, la mine n-a avut efectul dorit ca antiperspirant, a fost bun ca deodorant - adica a neutralizat mirosul transpiratiei.

Acum am un deodorant care chiar ma multumeste, va voi surprinde cu review zilele urmatoare, daca sunteti interesate. Tot la oferta l-am prins, deja am inceput al doilea tub. 
V-am facut curioase? :)

Va pup, sa aveti o seara placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...