joi, 6 septembrie 2012

OOTD: Oasap Big Bag

Buna seara, dragele mele!
Am intarziat putintel cu postarea aceasta, dar sper sa fiu iertata. :)
Zilele trecute mi-a ajuns geanta de pe Oasap.com si de abia am asteptat sa v-o arat. E putin mai mare decat ma asteptam, are si bareta pentru a fi purtata pe umar, insa la marimea ei nu mi se pare ca se potriveste. E foarte incapatoare, materialul pare rezistent, e bine cusuta si frumoasa, fara niciun defect.



Pozele au fost facute pe fuga, planificate in ultimul moment; era destul de intuneric afara si n-au mai iesit cum ar fi trebuit, data viitoare voi face planuri din timp. :)

Ce spuneti de geanta, va place? Ma intereseaza parerea voastra mult, deoarece as vrea sa va pregatesc o surpriza, deci va rog sa-mi spuneti intr-un comentariu daca geanta e pe gustul vostru.
Eu am pus ochii pe aceasta,  aceasta si aceasta. Care va place din cele 3?

Later edit: Uitasem sa va intreb ce credeti despre noul aspect al blogului :D Va place? E meritul lui C.L.M., care e o dulce mai dulce decat cea mai dulce dulce! :D [Merci frumos, draga mea!:*]

Va pup si astept cu drag comentariile voastre, zilele urmatoare urmeaza sa va dezvalui surpriza! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...