vineri, 14 septembrie 2012

Giveaway: Oasap Big Bag

Buna seara, dragele mele!
V-am aratat in aceasta postare geanta pe care am comandat-o de pe Oasap.com, dar care e mai mare decat ma asteptam.
E lucrata frumos si arata tare bine, insa chiar nu o voi folosi, deoarece prefer gentile mai mici.
Asa ca m-am gandit sa dau sansa uneia dintre voi sa o castige si sa se bucure de ea. Am folosit-o doar pentru postarea respectiva, daca va deranjeaza acest aspect va invit sa NU va inscrieti. Multumesc! :)




Reguli:

* Sa-mi urmariti blogul prin GFC - aveti butonul in partea dreapta - "Inscrieti-va pe acest site"
* Sa dati like paginilor mele de Facebook - A piece of Sparkling Beauty si Bijuterii HandMade
* Sa dati share pe facebook acestei postari cu mesajul "Castiga o geanta de la A piece of Sparkling Beauty!" [folositi tag cand scrieti numele paginii - dupa ce dati like, tastati @ si mai apoi numele paginii, ca sa intre linkul catre ea] aveti aici tutorialul !!!
* Sa-mi lasati linkul catre produsul vostru preferat de pe Oasap.com - poate ma inspir pentru viitoarea comanda :)
Toate acestea le completati in acest formular:

Perioada Giveawayului: 14.09 - 03.10.2012

Va rog sa respectati regulile intocmai, daca cer share cu tag, chiar vreau sa apara cu tag. :) Daca nu va descurcati, ma puteti contacta prin intermediul formularului de contact. Orice inscriere ce nu respecta regulile va fi stearsa! Va rog sa va inscrieti o singura data. :) 

Castigatoarea va fi aleasa in maxim 7zile de la data incheierii concursului, in functie de timpul meu liber. O voi anunta pe blog intr-o postare separata. Atentie: castigatoarea trebuie sa aiba o adresa din Romania la care sa pot expedia premiul, nu il expediez in alta tara!

Va doresc mult succes!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...