duminică, 16 septembrie 2012

Chic Mademoiselle Giveaway Winners

Buna dimineata fetelor!
Deoarece n-am avut imp mai repede sa fac listele cu participantele la giveawayul Chic Mademoiselle, azi mi-am facut o cafeluta si m-am pus pe treaba. 

Premiul 1

Pentru premiul 1 au fost 30 de inscrieri:

  1. Dogaru Nicuta Aura
  2. D
  3. bktalina
  4. Gina-Ionela
  5. Enchanted Ana
  6. Florina Pandrea
  7. Nicoleta Alexandra
  8. LiLi
  9. Madalina
  10. Adriana
  11. Andra Katerina
  12. Carmen
  13. Janeta_20072001
  14. Tender Carmen Marilena
  15. m0renita
  16. Letitia
  17. Ramona Daniela Sculschi
  18. B-Andreia Daniela
  19. BabyRalukutza
  20. Mioara Andreea
  21. Raluca Antonescu
  22. Larisa M
  23. deuta_01
  24. Monika
  25. Adina-Mirabela Gavriloi
  26. Lovely Make Up
  27. Brandusa Rotaru
  28. Bubulina Gospodina
  29. Kaiyo Aino
  30. Alexandra Simon
Random a decis..
Castigatoarea este Enchanted Ana! Felicitari!

Premiul 2

Pentru premiul 2 au fost 4 inscrieri:
  1. Alina lui Brumarel
  2. Gina-Ionela
  3. Mihaela Pojogu
  4. Alexandra Simon
Random a decis..
De produse se va bucura Alina lui Brumarel! Felicitari!

Va multumesc tuturor pentru inscrieri! Pe viitor am de gand sa-mi rasplatesc cititoarele active mai des, deoarece fiecare comentariu inseamna mult pentru mine si ma bucura enorm. :)

Castigatoarele sunt rugate sa ma contacteze fie pe mail, fie prin intermediul formularului de contact.

Va pup!

P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la giveawayul THBoxes si la cel cu geanta Oasap!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...