joi, 27 septembrie 2012

Cat sunt eu de zapacita..

Buna fetelor!
Postarea asta e personala, nu are nimic de-a face cu domeniul "beauty", insa am simtit nevoia s-o scriu..

Ma uit la mine si ma minunez de cat de zapacita/nepasatoare/lenesa pot fi uneori. Sa va zic de ce? Ei bine, stiti ca am incheiat giveawayul Chic Mademoiselle si am anuntat fetele ca nu am timp sa expediez premiile, ca voi intarzia si le-am rugat sa ma ierte. Toate bune si frumoase, insa cand sa expediez ceasul Anei, pur si simplu nu-l gasesc.. Si-l am, stiu sigur ca l-am pus "bine" undeva, dar nu-l pot gasi.. Azi voi cotrabai prin toate coltisoarele din nou, cu calm.. Mi-e groaza deja de fata - Imi cer mii de scuze, Ana! -  ca a fost super ok si m-a inteles, dar ceasul ala nu vrea sa apara. Ma simt frustrata cand stiu ca-l am, dar nu pot da de el.. Tot zic ca pun produsele[bijuteriile] intr-o singura cutie mai mare si tot reusesc sa le rasfir in mai multe..
Stiti ce-mi vine in minte? O chestie tare de la Sprite [sper sa nu ma insel] pe care ne-au lipit-o in liceu pe un perete, era ca o perna cauciucata rotunda si scria "Loc de dat cu capul!".. Tare as avea nevoie de ea acum! :)

Sper sa am timp, de fapt sigur imi voi face timp, sa iau toate produsele si sa le pun in cateva cutii, 2-3, dar sa stiu mereu ca-s acolo si nu in alte parti! 

Daca tot nu reusesc sa-l gasesc in seara asta, o s-o rog sa-si aleaga alte bijuterii in valoare de 25lei, cat e ceasul, si ii voi comanda un alt ceas. Stiu sigur ca intre timp o sa apara si asta, numai ca acum trebuie neaparat sa ma sacaie si sa nu-l gasesc..
Celelalte bijuterii pe care le dau ca premii pe paginile altor fete le am, sunt in regula, doar ceasul asta se joaca cu psihicul meu.

Sa va mai zic ca-mi cade parul in prostie? Nu 10-15 fire, ci multe multe, mai ales la spalare..dar nici la pieptanare nu stau bine :) Totul e pe baza de stres, dar n-am ce-i face, la cat sunt de zapacita nu ma pot linisti. Tot din aceasta cauza am observat ca slabesc, in conditiile in care deja sunt schelet.. Dar nu-i bai, eu sa fiu sanatoasa si sa apara ceasul ala nemernic care-mi face zile fripte.

Ana, draga mea, imi pare tare rau pentru patanie, dupa cum ti-am zis, azi voi cauta ceasul, daca tot nu reusesc sa dau de el, ti-am spus cum facem si unul tot iti voi aduce pe comanda, intre timp ma voi revansa cu alte bijuterii.

Daca nu va place postarea mea, va rog ignorati-o! Simt si eu nevoia din cand in cand sa-mi zic oful. :)

Va pup, fiti cu minte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...