duminică, 12 august 2012

Review: Sapun de Marsilia cu Rosmarin

Buna fetelor!
V-am aratat aici ce produse am primit de la TrioDeluxe.ro si am promis ca voi reveni cu review pentru fiecare din ele. Asa ca azi va voi povesti despre sapunul de Marsilia.
Descriere:
<< Sapun Rosmarin
Sapunurile naturale, 100% vegetale, tip Sapun de Marsilia, nu contin parabene, EDTA, conservanti, eter-glycol, anti-oxidanti, grasimi animale sau derivate petroliere. Parfumarea este obtinuta cu uleiuri esentiale, iar colorarea se obtine exclusiv cu pigmenti minerali, naturali. 
Sapun natural, tip Sapun de Marsilia, 100% vegetal, pe baza de ulei de palmier 72%.
Gramaj: 100g >>

Cand am vazut gama de sapunuri naturale, automat mi-am dorit unul cu un miros imbietor -  pepene galben, cocos, liliac etc. Nu m-am gandit ca cel cu rosmarin ar putea sa-mi placa, chiar ma gandeam ca nu-mi va placea deloc. Ei bine, nu numai ca a ajuns sa-mi placa, dar chiar m-a facut sa-l indragesc!
Mirosul de rosmarin al sapunului este foarte placut si ma ajuta sa scap de senzatia de somn si lene.
Trebuie sa specific ca nu sunt adepta sapunurilor, prefer gelurile de dus, insa de cand am primit acest sapun va spun sincer ca am ramas placut suprinsa. Face o spuma densa si bogata, cum putine geluri de dus fac. Nu stiu sa explic in cuvinte, dar cred ca stiti toate spuma aceea cremoasa cu care ti-e drag sa te rasfeti.
Imi place mult senzatia de piele curata ce ramane in urma spalarii si chiar mai mult imi place ca nu lasa pielea uscata. Eu folosesc lotiune de corp dupa dus, insa nu am avut niciodata impresia ca sapunul mi-a lasat pielea uscata, chiar ramane fina, catifelata.
Sapunul are 100g ceea ce ma bucura, mai ales ca nu se consuma prea repede.
Mai preciez ca si bunicii mele ii place..si asta spune multe! Bunica e "anti-creme" si de abia am obisnuit-o si cu gelurile de dus; ea a ramas fidela sapunurilor si trebuie mereu sa aiba unul la indemana. Cand a vazut sapunul s-a bucurat ca poate sa incerce si ea ceva :)) Ii place mult si acum il foloseste mereu.

Pe site gasiti o gama variata de miresme, sunt atatea ca nici n-as sti ce sa aleg! :)) Totusi, as avea cateva preferinte pe care sper sa mi le achizitionez: pepene galben, orange grapefruit, fructe rosii, fragute, patchouly, cocos, liliac, trandafir si flori de portocal.
Ati incercat sapunuri din aceasta gama? Care va tenteaza?

Va pup, sa aveti o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...