joi, 23 august 2012

Review: Balsam instant bifazic hidroreparator Anian

Buna, dragele mele!
Saptamana trecuta v-am vorbit despre sapunul de Marsilia primit spre testare alaturi de alte produse de la TrioDeluxe.ro, iar acum a venit randul balsamului bifazic sa fie analizat.

Balsam instant bifazic intensiv hidroreparator  pentru par foarte uscat sau deteriorat
<< Noul Anian, balsam instant bifazic, cu tratament hidroreparator, se foloseste exclusiv pentru parul foarte uscat sau deteriorat de agenti externi, precum razele solare, coloranti, nuantatori, permanent, folosirea excesiva a uscatorului de par, apa marina sau din piscine, etc. Reda supletea si stralucirea parului. Actioneaza atat in interiorul, cat si in exteriorul firului de par. Contine creatina si ceramide 3 care actioneaza in profunzime, agenti care imbunatatesc actiunea de refacere a parului, proteine esentiale din plante; un complex multiactiv ce protejeaza si imbunatateste vitalitatea parului. 
Aplicat pe parul sanatos sau netratat, actiunea sa poate fi excesiva, dar nu daunatoare, facand parul sa para greu, efect care dispare dupa prima spalare.
Instructiuni de folosire: Aplicati pe parul spalat si sters cu prosopul. Nu aplicati pe scalp. Nu se limpezeste. 
Cantitate: 400ml>>


   Desi eram foarte curioasa de efectele keratinei lichide, am decis sa incep cu balsamul bifazic sa vad daca aduce imbunatatiri parului meu. Trebuie sa specific ca m-am tuns cu cateva zile inainte sa primesc balsamul, deci parul meu era destul de sanatos, insa il si vopsisem tot cam atunci, asadar nu ii strica un tratament.
   Eu nu am prea folosit clasicul balsam de par, nici masca de par, deoarece ma plictisesc sa le tin cate 5-10min in par pana isi fac efectul, asa ca am fost tare incantata cand am primit balsamul acesta. Pentru o lenesa ca mine, ce poate fi mai bun decat un balsam intens ce nu necesita clatire?! Raiul pe pamant!:))
   Am inceput sa-l folosesc oarecum sceptica, daca tot nu aveam probleme mari cu parul, nici nu credeam ca voi vedea imbunatatiri. Ei bine, se pare ca m-am inselat! Parul meu chiar avea nevoie de imbunatatiri si acestea au aparut.
   Uneori, dupa ce-mi uscam parul cu uscatorul, aparea efectul de electrizare, foooarte enevant! Balsamul s-a ocupat de acest aspect, am si uitat de problema asta. 
   Dupa ce l-am vopsit, parul meu si-a pierdut din stralucire, desi a ramas la fel de fin si moale. Dupa primele 2-3 saptamani, parul meu a devenit mai stralucitor, mai matasos si mult mai usor de descurcat. 
   Eu imi usuc usor parul fie cu prosopul, fie cu uscatorul, apoi agit bine balsamul si il pulverizez pe par, evitand scalpul, deoarece parul meu se ingrasa foarte repede si n-as vrea sa-i grabesc procesul. Dupa aceasta, parul se descurca mult mai usor, devine mai fin si nu mi se mai rup firele de par. Cu caderea am o alta problema, dar asta e pe baza de stres in cazul meu.
La prima aplicare am pulverizat prea mult balsam si am simtit senzatia aceea de par greu, insa nu a fost nimic daunator, la spalare totul a revenit la normal. Nu trebuie aplicat excesiv, cateva pulverizari sunt suficiente, iar cantitatea e mare - 400ml - nu il voi termina prea curand.
   Mie imi place tare mult, chiar mi-a ajutat parul sa capete un aspect mai sanatos si mai stralucitor. Dupa o luna de folosire, am incetat sa folosesc balsamul o saptamana si s-a vazut diferenta, parul meu nu era la fel de ascultator. 
   Acum am inceput sa testez keratina, iar dupa ce-mi voi face o parere despre ea, cel mai probabil o voi folosi in paralel cu acest balsam, insa numai dupa ce-mi dau seama ce efecte are folosita singura.
Gasiti balsamul aici, raportul pret-cantitate-claitate e excelent!

Voi ce balsam preferat aveti? Ati incercat vreun produs pentru par Anian?

Va pup, promit ca revin maine sau poimaine [cel tarziu] cu un giveaway pentru cititoarele active! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...