marți, 21 august 2012

Naked Tuesday - LOTD: Nude lips

Buna, dragele mele!
Azi iau parte la colaborarea dintre bloggarite, numita "Naked Tuesday". De data aceasta, a trebuit sa alegem ceva nude: o manichiura, un gloss, un ruj, un fard, orice, dar nude. Nu stiam ce sa aleg, deoarece aceasta culoare imi da de furca, asa ca m-am gandit sa fac o manichiura si mi-am cumparat o oja Farmasi nude.
Daaaar..am avut timp sa creez un machiaj si am ales sa port nude-ul pe buze.
Mi-am cam pierdut indemanarea, asa ca n-am facut ceva complicat, doar simplu si la obiect.
Sper sa va placa!
Dupa cum observati, culoarea de pe buze difera in functie de lumina. Totusi, culoarea reala era undeva intre cele doua, un nude-rozuliu. 

Pentru ochi am folosit mai multe culori -nude/maro, mov - din diferite palete de farduri [MUA, Sigma, S-he, no-name].
Pentru buze am folosit [in ordinea aplicarii] corector Farmasi, gloss Sexy Mother Pucker [de cand ii promit review], ruj Clinique si gloss Savannah de la Oriflame [are un gust delicios si niste particule aurii superbe!].


Ei, ce ziceti, e nude ori nu-i? :))

Sa vedem ce-au facut si fetele cochetele:

As aprecia tare mult daca mi-ati spune parerea voastra intr-un comentariu!
Va pup, sa aeti o zi minunata!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...