miercuri, 6 iunie 2012

Cosmetice MUA

Buna fetelor!
Nu incep sa-mi cer scuze din nou pentru ca absentez, insa va spun ca marti am avut festivitatea de absolvire, inca putin si sper sa am mai mult timp liber ca sa ma ocup cum se cuvine de blog. :)
Acum mai mult de-o luna [poate chiar doua] am facut o comanda pe site-ul celor de la MUA si mi-am luat un fard de pleoape sidefat si un primer pentru fardul de pleoape, am profitat de promotia lor de pe facebook si am primit paleta cu 24 de nuante. Pe langa faptul ca paleta a fost gratis, la comandarea primerului am putut sa-mi aleg un fard mono cadou. How cool is that?:D
Comanda am primit-o in 3-4zile la posta "normala"[adica nu la cea vamala], m-am bucurat enorm ca a ajuns atat de repede!

Am folosit fardurile foarte des, as zice cam 5 zile pe saptamana. :)) Imi plac toate, desi in paleta am intalnit cateva nuante ba nepigmentate, ba care nicidecum nu vor sa se ia pe pensula, insa sunt chiar putine.
Fardul mono e sidefat si e nuanta 24 [pearl]. E o nuanta foarte interesanta, o combinatie intre maro, mov si visiniu as zice, are niste sclipiri superbe.

Datorita faptului ca aceste farduri imi plac tare mult, am ajuns sa-mi mai doresc cateva monouri si palete de la ei. Nu mai zic ca sunt foooarte ieftine! Voi ati incercat produsele MUA? Daca da, cum vi se par?

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...