sâmbătă, 28 aprilie 2012

Shopping: Prima mea oja Flormar ♥

Buna, fetelor!
Acum cateva zile am intrat in posesia primei mele oje Flormar, pe care o ador!  E prima oja "normala", adica fara efecte, am mai avut 2 oje tot de la Flormar, insa acelea erau Graffiti si vi le-am aratat aici.
Ii multumesc prietenei mele care m-a ajutat sa detin minunatia; mi-o doream de multa vreme. Urmatoarea pe lista e un mov metalizat.

Oja face parte din gama Plus Quartz si este nuanta 99. Zilele urmatoare va voi arata si cum se vede pe unghiutele mele, am incercat-o deja, dar era o ora tarzie si a doua zi dimineata am observat ca a capatat un superb "model cearceaf". :))

Voi folositi ojele Flormar? Ce nuante va plac si mi le recomandati?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...