sâmbătă, 21 aprilie 2012

Iepurasul mustacios ♥

Buna fetelor!
Stiu ca am cam absentat dupa ce am dat startul giveaway-ului, insa am reusit sa ma angajez intre timp, asa ca acum am chiar mai putin timp liber la dispozitie, dupa ce ca nici inainte nu aveam prea mult. :)) Dar cum se spune, tot raul inspre bine.
Sper sa apuc sa scriu cateva postari programate, ca sa nu-mi simtiti lipsa.

Ma bucur tare mult cand vad cate o inscriere la giveaway si voi tine cont de toate sugestiile voastre, pe unele le-am indeplinit deja, am schimbat imaginea de la bloglovin' si am mutat arhiva mai sus. Deocamdata nu reusesc sa adaug data la postari, am incercat si inainte si pur si simplu nu vrea, insa sper sa o rezolv cumva cand voi avea mai mult timp la dispozitie.

N-am apucat sa va spun "Hristos a inviat!", sper ca ati avut parte de un Paste linistit, petrecut frumos, poate in familie sau alaturi de cei dragi. :)


Eu-s tare curioasa ce ati primit de la Ieurasul mustacios :D Mie mi-a adus 2 perechi de cercelusi de argint, nu stiu cum se face ca mereu aude ce-mi doresc si ce am nevoie, asa ca imi indeplineste dorintele.
Stiti voi ca eu ador cerceii mari [cerceloii - mai bine zis], insa acestia imi sunt foarte dragi; primii au o nuanta superba de mov ♥ , iar cea de-a doua pereche se potriveste de minune cu inelul de logodna. :D

Voi ce ati primit de la Domnul Topaila?:D

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...