miercuri, 7 martie 2012

TAG: Beauty Blogger

Buna, dragele mele!
Am primit acest tag dragut de la scumpa mea Laura, careia ii multumesc tare frumos!

1. Care sunt postarile tale preferate?
   Ei bine, nu am un tip de postari pe care sa zic ca le prefer. Imi place sa fac taguri foarte mult, dar de asemenea imi place sa scriu review-uri, sa impartasesc parerile mele si altor fete. Imi place mult sa va  arat si ce bijuteresc, macar din cand in cand.

2. Ce fel de bloguri citesti?
   Citesc bloguri de beauty in primul rand, fie ca sunt cu machiaje, fie ca abordeaza diverse subiecte legate de frumusete. Imi plac mult si blogurile ce contin povesti pentru suflet, cum e blogul Cameliei pe care-l citesc mereu cu drag. Mai sunt si bloguri de alt gen pe care le urmaresc, cum ar fi blogurile cu accesorii handmade.

3. Cum ai ales numele blogului?
   Ei, aici e meritul dragei mele Miuri. Eu cautam un nume frumos si atractiv si ea a venit cu acesta. Imi place la nebunie, voiam neaparat ceva cu "spark"/"sparkles" si numele propus de ea m-a cucerit de la prima rostire. Iar subtitlul "Alexantza's Beauty Sparkles" e meritul Laurei, cu ea am dezbatut ideea si a iesit acesta. Trebuie sa mentionez ca si pe fan-page am o propozitie care-mi place tare mult: "Sparks are flying in my head", care a fost conceputa de Alina si care evidentia foarte bine ce se afla in  capul meu atunci. :))

4. Ce alte bloguri te inspira?
   Nu am un singur blog ce ma inspira, cam toate blogurile pe care le urmaresc ma inspira intr-un fel sau altul. De la unele am invatat cum sa fac un review cat mai util, de la altele cum sa fac lucrurile tehnice, ce subiecte sa abordez etc.

5. Numeste un truc pe care l-ai invatat de la o alta bloggarita
   Cele mai multe lucruri, legate de machiaj, le-am invatat de la Special K, a fost primul blog pe care l-am urmarit si-l voi urmari intotdeauna cu placere. Inca reuseste sa ma uimeasca cu machiajele ei! Am invatat multe de la ea, de fapt chiar ea a fost cea care mi-a trezit pofta de make-up.
   Chestiile tehnice le-am invatat de la Iulia C, care a fost mai mult decat draguta cand s-a oferit sa ma ajute fara nimic in schimb. Datorita ei am avansat mai repede si mi-am facut blogul mult mai atractiv, plus un fan page pentru bijuterii. S-a implicat mult si asta m-a facut sa o apreciez. Ea a cautat tema blogului, mi-a creeat bannerul, s-a ocupat si de pagina de Facebook dupa cum am spus mai sus. Ii sunt foarte recunoscatoare.

6. De ce ti-ai dorit un blog?
   Cand vedeam alte fete cu bloguri, imi doream sa am si eu un loc al meu in care sa scriu vrute si nevrute, sa-mi creez prietenii, sa fac taguri. Da, tagurile imi placeau enorm de mult! :)) Am gasit ocazia perfecta atunci cand m-am apucat de bijuterit, inainte ezitam deoarece nu-s talentata la machiaj si nici nu am o camera foto, deci nu gaseam nimic interesant de aratat/spus.

7. Ai vreo postare scrisa de tine care iti place cel mai mult?
   Hmmm, nu am, dar imi plac postarile in care-mi deschid putin sufletul in fata voastra, iar atunci cand primesc feedback ma simt tare fericita, conteaza enorm pentru mine. :)

8. Numeste un lucru bun si un lucru rau in a fi bloggarita de beauty
   Lucrul cel mai bun e reprezentat de frumoasele prietenii pe care le-am legat de cand am blogul. Nu am prea multi prieteni [in adevaratul sens al cuvantului] irl, asa ca m-am bucurat sa descopar oameni minunati prin intermediul blogului. Ca lucru rau nu stiu ce sa amintesc, poate faptul ca am realizat cata rautate si cata invidie ascund unele persoane.

9. Ce sfat i-ai da unei persoane care se confrunta cu ura?
   Daca cineva are ceva cu tine, ignora-l, asta il va enerva cel mai tare. Desi eu-s pe principiul "ma faci sa sufar, te rasplatesc cu aceeasi moneda, dar de 10 ori mai mult"; totusi, uneori nu merita sa irosim nici 2min din viata noastra cu niste persoane lipsite de bun-simt.

10. Cat de mult timp iti ia conceperea unei postari?
   Aici depinde de postare. Daca e un review si trebuie sa fac poze, atunci de obicei fac pozele, apoi le pun pe PC si le editez, apoi trec la scrierea informatiilor. Poate dura 40 de minute sau chiar 2 ore, depinde de ce mai gasesc de facut intre timp. :))

11. Cu ce persoane te-ai imprietenit prin intermediul blogului?
   O sa mentionez doar persoanele cu care am vorbit foarte mult si pe care le-am cunoscut doar de cand am blogul:
 Iulia C - nu ma asteptam sa ma ajute, aveam o imagine gresita despre ea, dar m-am bucurat sa o descopar altfel.
 Laura - e o scumpa si am vorbit foooarte mult. Nu-mi deschid sufletul in fata oricui, dar cu ea m-am simtit in siguranta, orice as fi zis. E o prietena minunata!
 SuperficialBeauty - o dulceata de fata! Are un suflet minunat si m-am bucurat mult sa o descopar!
Daca am uitat de cineva, va asigur ca nu a fost cu intentie! Mai sunt alte fete dragi, dar cu care nu am vorbit chiar atat de mult. Eu sunt deschisa oricand la prietenii, dar cred ca bat prea mult din taste si se sperie fetele!:))

12. De unde iti vin ideile pentru o postare?
   Depinde de postare. Daca e vorba de o manichiura, poate asa mi-a trecut prin cap sa-mi fac unghiile sau poate am vazut undeva un model asemanator. Uneori vad la alte bloggarite cate o postare si imi vine ideea sa postez si eu ceva asemanator.

13. Tagul merge catre:
Si catre toate fetele din blogroll!

Va pup!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...