miercuri, 14 martie 2012

Review: Fond de ten natural Benecos

Buna ziua, dragelor!
Azi o sa va spun parerea mea despre fondul de ten natural de la Benecos, pe care vi l-am aratat aici cand l-am primit alaturi de alte cosmetice naturale.
Mi-a luat mai mult timp sa-l testez, deoarece nu l-am putut folosi in fiecare zi, motivele le veti citi mai jos.

 Fond de ten natural Benecos Creamy Make-up - nuanta Nude
-"Fond de ten cremos - se intinde usor pe pielea dumneavostra coferindu-i o culoare deosebita uniforma"
-contine ulei BIO de migdale si unt BIO de Shea, pentru hidratare si o ingrijire deosebita [din culturi BIO, controlate]
Contine: APA (AQUA), PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (MIGDALE DULCI) OIL*, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), STEARIC ACID, BUTYROSPERMUM PARKII (UNT DE SHEA)*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLICERYDE, ZEAMAIS (PORUMB) STARCH*, LAUROYL LYSINE, TALC, SODIUM HYDROXIDE, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, GLYCERIN, GLYCERYL CAPRYLATE, UNDECYLENOYL GLYCINE, CAPRYLOYL GLYCINE, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, P-ANISIC ACID, TOCOPHERYL ACETATE (+/- (POATE CONTINE) IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499)) 


0% Parafine. 0% Silicon. 0% Parabeni. 0% PEG.
Produs certificat BDIH
Continut: 30 ml

Si acum, parerea mea:
   E intr-adevar cremos, dar in acelasi timp il simt uscacios, nu stiu sa explic asta prea bine. Cert e ca se aseamana foarte bine cu fondul de ten Perfect Wear de la Avon [il aveam pe cel in amabalaj vechi]. Se aplica si se intind la fel de greu. La inceput am tot incercat sa-l intind cu pensula [F80 de la Sigma] si nicidecum n-am reusit sa obtin un rezultat satisfacator. Eram tare dezamagita, pana mi-a venit ideea sa-l aplic cu degetele. Ei bine, in felul aceasta am reusit sa ma apropii de un rezultat satisfacator. Totusi, aplicarea e dificila avand in vedere ca trebuie sa-ti misti degetele foarte repede, deoarece fondul de ten se usuca repede pe ten.
   Daca aplicarea dificila nu ma incanta, macar celelalte aspecte imi plac: culoarea - e nuanta Nude si nu e nici foarte deschis, dar nici chiar mediu, desi credeam ca-mi va fi inchis, se pare ca mi se potriveste destul de bine; rezistenta - nu am avut probleme sa-mi "dispara" de pe fata, cum am auzit ca se intampla la alte fete cu unele fonduri de ten, de luat se ia pe tot ce-ti atinge fata; aspectul - pe ten are un aspect complet mat si se mentine asa ore in sir, e foarte bun pentru un ten gras/mixt, insa nu l-as recomanda deloc unui ten uscat sau descuamat, deoarece nu s-ar aseza deloc bine si ar arata ca o masca. Puterea de acoperire este medie.
   Ma incanta faptul ca e un fond de ten natural, insa nu m-a multumit 100% datorita aplicarii dificile. Totusi, alte fete se descurca mai bine la capitolul aplicare, asa ca ele ar fi mult mai multumite de acest fond de ten. 


Care este fondul vostru de ten preferat? Va pup!

*********************************************************************************

Alte produse Benecos gasiti pe site-ul bio-cosmetics.ro, de asemenea gasiti si alte produse naturale, organice si BIO.
<< Benecos - Cosmetice naturale moderne
Benecos-Cosmondial Germania are o linie de produse de machiaj naturale: creioane de ochi, creioane de buze, farduri de pleoape, blush, fond de ten natural, ruj de buze organic si rujuri 100% naturale. Firma Benecos ofera calitatea germana la cel mai bun pret. Benecos-Cosmondial garanteaza calitatea fardurilor minerale si eficienta acestor produse de machiaj 100% naturale fara parabeni si alte substante chimice care sa-ti afecteze sanatatea tenului si a pielii tale. >>
***Produsul a fost primit spre testare, le multumesc frumos celor de la bio-cosmetics.ro pentru aceasta sansa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...