sâmbătă, 10 martie 2012

NOTD: Crazy leopard

Buna sera, dragele mele!
Azi as fi vrut sa fac review unui fond de ten, dar am zis ca totusi ar trebui sa mai observ cum se comporta azi si maine pe ten, desi il testez deja de cateva saptamani. :)
De ceva timp am tot vazut pe la fetele talentate unghiute cu model animal print, ba in culori obisnuite [baza de o culoare si animal print-ul facut cu negru si alb], ba in culori mai traznite [adica animal print-ul colorat]. La C.L.M. am vazut un model foarte frumos aici, cam ce am incercat sa fac eu, dar cu alta culoare ca baza.
Mi-am luat inima-n dinti ojele in culori traznite si m-am gandit cum sa fac si ce sa fac. Am folosit oja gri Benecos ca baza, imi place tare mult si stiam ca va arata foarte bine cu pete colorate pe ea.


Nu mi-a iesit foarte bine, dar totusi mi-a placut mult. Unghiutele arata distractiv ["fun" suna mai bine] si sunt destul de usor de facut. Le puteti face pe toate cu pete, mie insa mi s-ar fi parut prea incarcate si am ales sa le "patez" doar pe 2 din ele.

Ce parere aveti? Accept critici in limita bunului-simt, desigur :)
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...