duminică, 25 martie 2012

♥ Happy Anniversary ♥

   Buna, dragele mele!
   Asa cum v-ati dat seama din titlu, a trecut 1 anisor de cand am publicat prima postare pe acest blog! 
   De fapt, a trecut un an pe data de 23martie, insa eu aveam intiparit in minte ca doar pe 25 implinesc un an. :))

   In acest 1 an am reusit sa fac destul de multe cu blogul, poate nu atat cat au reusit altii, dar eu ma bucur pentru tot ce-am realizat.
Datorita blogului am cunoscut oameni minunati care m-au ajutat si pe care am ajuns sa-i apreciez, chiar daca nu i-am intalnit in viata reala. Nu m-am imprietenit cu multa lume, probabil nu-s pe placul multora, insa m-am ales cu niste prietene in care am incredere si care-mi sunt foarte dragi. 

   As vrea sa-i multumesc frumos Iuliei, datorita ei blogul a capatat o infatisare frumoasa, la inceput aveam o tema banala cu inimioare pixelate. :)) Iulia a gasit tema aceasta frumoasa de care inca nu m-am saturat, desi i-am facut schimbari pe ici-colo. Tot ea a facut bannerul si m-a ajutat cu pagina de Facebook, deci am multe motive sa-i fiu recunoscatoare. 

   Vreau sa va multumesc frumos tuturor celor ce mi-au citit blogul, fie si macar o data, tuturor celor ce au lasat macar un comentariu; va multumesc tuturor celor ce mi-ati fost alaturi!  
De fiecare data cand primesc un comentariu zambesc si ma bucur enorm ca cineva si-a rupt 2minute din timpul sau ca sa-mi spuna o parere. Inseamna foarte mult pentru mine, de aceea mi-as dori ca pe viitor sa reusesc sa atrag cat mai multa lume sa lase comentarii, nu doar la giveawayuri, ci si la celelalte postari unde nu se castiga nimic, decat poate informatii. :) 


La final, va invit la o prajiturica virtuala, insa zilele urmatoare voi da startul unui giveaway. :)
Va pup, va imbratisez cu drag si va invit cat mai des pe la mine!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...