sâmbătă, 17 martie 2012

Can I be a Sugar Baby? ♥ [Lipstick swatch]

Buna fetelor!:)
Cand am facut aceasta postare, am vazut ca a strans destul de multe vizualizari, semn ca sunteti curioase si de ce e in interiorul ambalajului. :)
Azi am decis sa va prezint rujul Kiss'n Tell, care are un ambalaj adorabil.

Ce scrie pe el:
<< Rujul de buze Kiss'n Tell Sugar Baby 4gr, face parte din gama de produse cosmetice din Australia. Este produs din ingredinte de cea mai buna calitate, in culori sidefate cu o textura usoara ce confera volum si stralucire buzelor.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere >>


Ambalajul este roz pal, mat, inscriptionat cu un roz lucios. In partea de jos are lipita o eticheta rotunda, tot roz [bineinteles] pe care este trecuta nuanta, gramajul, tara in care a fost facut si firma de care a fost facut. Ambalajul masoara putin sub 6cm.


Ca sa fiu sincera, l-am cumparat de dragul ambalajului. E atat de cute! Sigla firmei m-a tras, fata aceea nerusinata in sutien e atat de draguta!:))
Dupa cum am spus mai sus, am ales nuanta French Kiss, care e de fapt un ruj slab pigmentat, insa cu reflexii roz superbe. E numai bun pentru un look simplu si "dulce". De mirosit pot spune ca miroase ok, a ceva usor dulceag amestecat cu ceva putin deranjant, insa este totusi ok. Cat despre gust..ei bine, e oribil pentru mine, gustul acela foarte stupid pe care-l aveau majoritatea rujurilor mai demult; imi amintesc ca acum cativa ani erau la avon niste "rujo-balsamuri" cu reflexii in genul acestuia si aveau acelasi gust tampit.
Am incercat sa surprind nuanta si pe buze, insa nu mi-a prea iesit.
Am dat putini banuti pe el [nu voi dezvalui pretul, deoarece am o idee pe care sper s-o realizez luna aceasta] si chiar nu-mi pare rau, chiar si numai ambalajul merita banutii aia, desi stiu ca nu-l voi folosi prea des din cauza gustului. Nu-mi place faptul ca nu are data producerii pe ambalaj, degeaba expira el la 12luni de la deschiderea ambalajului, daca a stat inainte cine stie cat timp pe raft.
As fi tentata sa incerc si alte culori, am vazut unul peachy tare dragut, chiar daca nu-s pigmentate, macar au reflexii frumoase si un ambalaj adorabil.

Ce spuneti, va tenteaza? Ati vrea sa il incercati in ciuda gustului sau?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...