marți, 7 februarie 2012

Wishlist Oriflame

Buna fetelor!
Nu cred ca stiti, dar eu sunt reprezentant Oriflame, desi n-am mai pus o comanda de aproape un an de zile. :)) Zilele trecute m-am uitat prin catalog [si prin catalogul urmator] si m-am gandit sa va arat si voua ce ma atrage. Poate reusesc sa-mi si comand ceva. :)

1. ♥ Apa de parfum Amber Elixir ♥ - pur si simplu ador aceasta aroma, mi se pare sofisticata, puternica si eleganta. Desi prietenele imi simteau parfumul si-mi spuneau ca ramane "dulce" pe unde trec eu, mie nu mi se pare dulce deloc! :)) Nu-mi plac parfumurile dulci in general, insa pe acesta il iubesc la nebunie! Crema de corp nu am avut-o, dar daca miroase la fel de intens ca si parfumul, atunci sigur e pe gustul meu!


2. Ulei pentru masaj Love Potion  - cred ca numele lui ma atrage mai tare :))
3. Tender Care Chocolate - am varianta cu Caramel, dar sunt curioasa cum e cea cu miros de ciocolata
4. Gel pentru spalarea tenului Pure Nature Organic
 5. Lotiune tonica Pure Skin - sunt curioasa daca mi-ar face bine, cu cea de la Avon nu m-am inteles deloc
6. Gel pentru spalarea tenului Pure Skin
7. Rimel Fat Lash - mereu am fost curioasa in privinta lui
8. Ruj lichid Very Me Clickit - ma atrag nuantele, desi nu-s foarte sigura ca as indrazni sa le port :))
9. Crema colorata pentru ten Very Me - si pe aceasta am pus ochii de o groaza de timp, dar n-am avut ocazia sa o cumpar
10. Fond de ten Studio Artist - sunt tare curioasa ce poate sa faca :)
Cam atat, desi ar mai fi cateva chestiute. :))
Pe voi ce va atrage de la Oriflame? Daca ati incercat produsele lor, mi-ar face placere sa-mi spuneti intr-un comentariu ce produse v-au placut si merita cumparate.

Va pup!

***Toate pozele au fost luate de pe site-ul Oriflame, am pus si linkurile catre produse in denumirea acestora. Postarea nu se vrea a fi reclama, nu am fost platita pentru asa ceva in niciun fel!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...