luni, 13 februarie 2012

NOTD: Urban grey with Holo Butterflies ♥

Buna, dragele mele!
Fara prea multa palavrageala, azi as vrea sa va arat manichiura mea cu fluturasi de acum cateva zile.
V-am povestit aici ca am primit niste bunatati naturale spre testare, printre care si oja Urban Grey folosita la acest NOTD.



 Primele 2 poze sunt facute in lumina puternica, iar ultima la lumina naturala. Fluturasii i-am facut cu oja Moyra nr.43.

Gasiti oja naturala Urban Grey aici, are 9ml si costa 28lei. Oja nu contine formaldehide, toluen, camfor si ftalati. In poze eu am aplicat oja in 3 straturi, deoarece am reusit sa-mi stric unghiutele dupa cel de-al doilea strat. Oja se usuca destul de repede, dar eu ma grabeam si am reusit sa stric unghia mare chiar si dupa cel de-al treilea strat [parca nu era suficient ca am stricat-o si dupa cel de-al doilea]. Nuanta este mata, nu are sclipici in ea deloc.

Va place nuanta? Mie mi se pare interesanta. Va pup!

*********************************************************************************

Alte produse Benecos gasiti pe site-ul bio-cosmetics.ro, de asemenea gasiti si alte produse naturale, organice si BIO.
<< Benecos - Cosmetice naturale moderne
Benecos-Cosmondial Germania are o linie de produse de machiaj naturale: creioane de ochi, creioane de buze, farduri de pleoape, blush, fond de ten natural, ruj de buze organic si rujuri 100% naturale. Firma Benecos ofera calitatea germana la cel mai bun pret. Benecos-Cosmondial garanteaza calitatea fardurilor minerale si eficienta acestor produse de machiaj 100% naturale fara parabeni si alte substante chimice care sa-ti afecteze sanatatea tenului si a pielii tale. >>
***Produsul a fost primit spre testare, le multumesc frumos celor de la bio-cosmetics.ro pentru aceasta sansa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...