miercuri, 15 februarie 2012

Look + NOTD Valentine's Day ♥

Buna, dragele mele!
Sper ca ati avut o zi de Valentine's cat mai frumoasa. Stiu ca multa lume e impotriva acestei sarbatori pe motiv ca n-ai nevoie de o zi ca sa-ti declari/arati iubirea, insa mie chiar imi place aceasta zi, desi imi manifest iubirea in fiecare zi. :)
Eu am dat si-am primit cadou, m-am mai "cadorisit" si singura cu chestiute pe care le voiam sau de care aveam nevoie [urmeaza intr-o postare viitoare] si mi-am pus si "minimioare" pe unghii. :))


Si cam asa mi-am colorat ochisorii [pleoapele, mai exact :))] si buzele:

Am indraznit sa port un gloss roz destul de puternic [despre care de abia astept sa va vorbesc♥], de aceea nici nu mi-am colorat ochii prea tare. Voi cum v-ati machiat de Valentine's Day? Ce model ati avut pe unghiute? :D

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...