duminică, 5 februarie 2012

Giveaway Spin Pins

Buna dimineata! :)
Sper ca voi v-ati inceput ziua cu bine, la mine nu e chiar asa. Ma chinui de o ora sa pun pozele de pe card pe calculator si cred ca mi s-a stricat adaptorul pentru card. De parca nu era de ajuns, am incercat sa instalez programul ca sa pot conecta telefonul prin cablu de date la calculator si sa copiez pozele in acest mod, dar de jumatate de ora tot instaleaza si .. nimic!
Daca tot nu pot sa va arat unghiutele mele, atunci m-am gandit sa dau azi startul giveaway-ului cu Spin Pins. :)


Premiul - un set de 2 Spin Pins despre care v-am vorbit aici + o oja argintie Rapsodi
 !!! In poza sunt agrafele mele, pentru voi am un set de agrafe noi, dar n-am putut sa pun poza cu ele[v-am spus mai sus motivul]. De indata ce rezolv problema, voi edita postul inlocuind fotografia. :)



Ce trebuie sa faceti voi:
-sa ma urmariti prin GFC
-sa-mi scrieti intr-un comentariu la acest post numele cu care ma urmariti prin GFC si sa-mi dati o idee: Am nevoie de un nume nou pentru blog [deoarece de mult timp blogul a incetat sa fie un spatiu pentru prezentarea creatiilor mele] si deocamdata n-am gasit nimic care sa-mi atraga atentia in mod special. Mi-ar placea sa-mi dati un titlu de blog  sau chiar mai multe. Orice sugestie e binevenita! :)

Giveaway-ul se termina pe data de 10 februarie, urmand ca in 3-4 zile sa anunt castigatoarea cu ajutorul siteului random.org.
As aprecia daca ati da "Share" pe facebook cu linkul acestei postari, insa nu este necesar avand in vedere ca nu primiti un entry in plus, ci primiti doar un sincer "Multumesc!" din partea mea. :)

Va doresc mult succes si sper sa va inscrieti in numar cat mai mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...