luni, 23 ianuarie 2012

Review: Sampon uscat Balea

Buna dragelor!
Azi as fi vrut sa va arat unghiutele mele turcoaz, dar telefonul meu le-a scos albastre in toate pozele!:( Din acest motiv, am fost nevoita sa fac o alta postare, asa ca as vrea sa va spun parerea mea despre samponul uscat de la Balea. L-am terminat de mult timp, insa m-am tot gandit daca sa scriu sau nu despre el, avand in vedere ca sunt destul de multe review-uri in blogosfera. Totusi, m-am gandit ca o parere in plus nu strica. :)
   Pe ambalaj scrie asa:
<< Spray-ul uscat poate fi folosit dupa o petrecere, in cateva secunde coafura va mai rezista inca cel putin o zi. Mirosul urat al parului este indepartat; parul va avea o baza noua pentru styling si va fi curat fara apa. [..]
Pieptanati foarte bine parul. Pulverizati de la circa 20cm pe fiecare suvita in parte, lasati parul sa se usuce. Tamponati parul cu un servetel. >>

Ce spun eu:
-mirosul mi-a placut la inceput, apoi la ultimele 2 utilizari nu l-am mai suportat, parca devenise mult mai intens si era chiar deranjant
-cantitatea de 200ml mi-a ajuns cam pentru 6 utilizari [nu am numarat exact, poate fi o utilizare in plus sau in minus]
-praful alb care se depune pe par mi-a dat de furca; dupa aplicare mi-am sters bine parul cu un prosop, am masat energic si apoi m-am pieptanat, insa tot n-am reusit sa scot tot praful din par [ori sunt eu obsedata de el, ori chiar se vedea in par]
-pretul e foarte bun - sub 10lei
-dezavantaj - produsul se gaseste doar in magazinele DM

Desi ma supara praful pe care nu reusesc sa-l scot din par, eu as cumpara din nou acest produs doar ca sa-l am in caz de nevoie [ex: trebuie sa plec undeva si sunt anuntata in ultimul moment], e chiar util pentru astfel de situatii. Fetele care l-au incercat spuneau ca au capatat si putin volum cand l-au folosit, la mine nu a fost prea evident lucrul acesta [sau poate fiind obsedata de praf n-am mai vazut volumul :))].

Voi ati incercat samponul uscat? Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...