joi, 5 ianuarie 2012

NOTD + An nou fericit!..cu intarziere

   Buna dragelor!
   In primul rand, vreau sa va urez sa aveti parte de un An nou fericit, mult mai bun decat 2011, un an care sa fie plin de bucuri si impliniri!
   Nu stiu pentru voi cum a fost, dar pentru mine 2011 a fost un an plin, de abia spre sfarsitul lui am avut parte de lucruri cu adevarat frumoase. Intr-un fel pot spune ca ma bucur ca s-a incheiat, a fost un an cu prea multe lucuri triste. Dar am mari sperante in anul ce vine, sa speram ca va fi cu mult mai bun. :D
   N-am apucat sa fac nicio postare, cand am vrut n-am avut internet [de fapt laptopul lui iuby a fost dus la party de Revelion], iar cand am ajuns acasica la mine m-am luat cu alte lucruri.
   Cum ati petrecut de Revelion? Sunt tare curioasa din fire, daca va face placere imi puteti povesti in cateva randuri ce ati facut voi sau ce ati fi dorit sa faceti dar n-ati putut. :)
   Eu am fost la o mica petrecere, n-am stat prea mult, dar a fost suficient. Am pozat si artificiile de la miezul noptii :)) [poza este needitata cu exceptia scrierii numelui pe ea]
   Si ca sa nu fie o postare in care doar bat din gura [adica din taste:D], va arat si unghiutele mele din seara de Revelion. Tin sa precizez ca mi-a luat cam 30min sa le fac, alte 30min sa astept sa se usuce complet [2 straturi groase de lac cu sclipici din acela ce se usuca tare greu, plus un alt strat sub, plus top coat] si lor le-a luat cam...4ore sa sara de pe varfurile unghiilor:))

   Va rog sa-mi scuzati cuticulele, mereu arata ca dupa razboi.
   Va pup, iar sunt in intarziere!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...