duminică, 20 noiembrie 2011

Testez: Elixir Vegetal Cattier

Buna dimineata, dragele mele!
Mereu sunt grabita in ultima vreme, chiar acum imi dau seama cat de tarziu e si ca ar trebui sa ma pregatesc, dar tot voi face aceasta postare. :)
M-am inscris sa testez Crema Hidratanta Elixir Vegetal Cattier si am avut norocul sa fiu si aleasa pentru testare. :D
Cei de la biobeauty.ro au fost mai mult decat draguti si mi-au pus cateva mostre, plus o surpriza - un gloss bio cu efect de push-up Cattier - nuanta Griotte! Le multumesc foarte frumos pentru atentie, chiar m-au uimit!

 Lipsesc 2 mostre [crema de maine si gel de dus] pe care i le-am dat iubitului meu sa le incerce, deja mi-a spus ca ii place foarte mult crema de maini; desi nu il incanta mirosul, efectul e wow!

Elixir Vegetal este o crema bio foarte hidratanta pentru ten normal si mixt. Contine unt de cocos bio care are proprietati antiseptice si care hraneste si hidrateaza intens pielea. Extractul de jojoba regleaza productia de sebum, ajuta la hidratare si reda aspectul natural al pielii. Uleiul din seminte de dovleac, bogat in vitamine, acizi grasi si minerale, este un bun antioxidant si combate actiunea radicalilor liberi, hranind pielea in profunzime.

Deocamdata nu mi-am format o parere clara despre produse, dar sunt cateva zile de cand le testez si imi plac. Glossul parca miroase a cirese si ma incanta ca desi pare inchis la culoare, pe buze arata superb, nu e atat de pigmentat incat sa nu mi se potriveasca culoarea.
Ma bucur foarte mult ca am ocazia sa testez aceste produse! De abia astept sa revin cu impresii!


Voi ati incercat cosmetice bio? Pe site-ul biobeauty.ro sunt o multime de cosmetice organice si cosmetice naturale eficiente din ingrediente ecologice pure, cu siguranta veti gasi ceva potrivit pentru voi!

Va pup, aveti grija de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...