duminică, 6 noiembrie 2011

Favoritele lunii octombrie

Buna dragele mele!
Aceasta este prima postare cu produsele folosite cel mai intens intr-o luna si sper sa iasa macar ok, astept criticile voastre cu bratele deschise! [fiti blande, va rog:))]



Nu stiu daca sunt prea multe produse pentru o astfel de postare, dar eu pe aceastea le-am folosit intens luna trecuta si mi-au placut.


Apar doua fonduri de ten deoarece sunt zile in care tenul meu arata ok si atunci cel de la Miss Sporty este foarte ok, imi place mult cat de catifelata imi lasa pielea, nu are acoperire prea mare, as zice medie spre mica, insa e atat de natural pe ten! Si sunt acele zile in care am mai multe de ascuns si atunci apelez la fdt de la Avon - Perfect Wear, desi nuanta e putin inchisa, acest lucru nu se observa, mai ales acum cand am mereu gatul acoperit de esarfa. :))


Avand unghiutele mici am preferat nuante apropiate de culoarea pielii, un lac este mat si "laptos", iar celalalt este un fel de bej-crem sidefat foarte dragut. Pe buze am folosit balsam, luciul Elf pe care l-ati vazut intr-o postare anterioara si glossul Sexy Mother Pucker, caruia am de gand sa-i fac un review, insa deocamdata n-am avut timp.

Daca sunteti curioase de un produs anume, nu ezitati sa ma intrebati! Urmeaza sa fac postarea despre cleanserul Liz Earle, mai am de cropuit pozele.

Care a fost produl pe care l-ati folosit cel mai intens luna trecuta? Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...