luni, 31 octombrie 2011

Schimbari..

Buna dragelor!
Tot incerc sa-mi fac timp pentru blog si tot nu reusesc decat sa scriu ceva pe fuga.. Saptamana asta imi voi face mai mult timp ca sa ma ocup de blog si de pagina de Facebook, deoarece le-am cam neglijat.
Acum sunt iar pe fuga, dar nu puteam pleca fara sa scriu ceva. :)
Dupa 2ani in care am rezistat eroic, azi mi-am vopsit parul. Singurica :)) Mie cand mi se pune pata pe ceva si stiu ca pot sa fac, nu ma las pana nu vad treaba facuta. Asa ca singura m-am chinuit, insa a iesit foarte bine. :D Poze n-am, dar daca sunteti curioase o sa fac. :)
Nuanta e 750 saten ciocolatiu de la Palette Deluxe.
Daca in viata mea tot se schimba atatea lucruri, era cazul sa schimb si culoarea parului, nu?:)


Voi ce schimbari faceti in momentul acesta in viata voastra?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...