luni, 3 octombrie 2011

♥ Rimel Extra Super Lash [Rimmel]

Buna fetelor!
Azi vreau sa va vorbesc putin despre rimelul Extra Super Lash, de la Rimmel.
Cand am vazut ca au aparut rimelurile cu 10lei la standurile Rimmel, n-am stat pe ganduri si din cele 4 sortimente, l-am ales pe cel ce mi-a placut mai mult [la periuta ma refer, aia conta pentru mine]. Cum si rimelul Miss Sporty pe care-l foloseam inainte avea exact acelasi gen de periuta, m-am gandit ca si acesta o sa-si faca treaba bine pe genele mele amarate. Si nu m-am inselat deloc. :D


Pe el scrie asa:
*Subliniaza si defineste genele, confera volum si culoare intensa.

Eu zic ca este un rimel chiar foarte bun si la un super pret. Chiar defineste frumos genele [daca nu e aplicat in graba cum mai fac eu uneori], ofera si putin volum, culoarea chiar este intensa [am nuanta 101 Black Black] si mi se pare ca ofera putina alungire genelor, dar oricum nu promite ca le-ar alungi. Il aplic dimineata si sta pe gene toata ziua, nu imi cad bucatele de rimel pe obraz pe parcursul zilei [cred ca stiti la ce ma refer - scamitele/firimiturile alea enervante facute de anumite rimeluri dupa cateva ore de purtare]. Trebuie sa mai spun ca inainte sa il cumpar, orice rimel foloseam neaparat imi curbam genele cu clestisorul [inainte de aplicarea rimelului, desigur]. Ei bine, de cand am acest rimel, ador sa-l folosesc fara clestisor!:X Genele mele nu stau chiar drepte, au o usoara tenta de curbare, insa dupa rimelare arata foarte ok si raman asa de dimineata pana seara. Un motiv in plus ca sa-l iubesc!

Am facut si cateva poze ca sa vedeti cum arata pe genele mele, am incercat sa fac si o poza cu genele nerimelate, insa nu a iesit deloc ok poza si parca nu aveam gene deloc. :)) [Ignorati sprancenele nearanjate, va rog]

Dupa ce se termina, am de gand sa cumpar fratiorul lui cu periuta curbata, n-am mai folosit rimel cu o periuta asa si sunt curioasa. 

Voi ati incercat vreun rimel din aceasta gama? Daca da, ce parere aveti despre el? Sunt curioasa cum sunt si celelalte, despre unele am citit pareri, insa despre altele n-am aflat nimic.

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...