joi, 1 septembrie 2011

Sa bem un ceai verde..

Buna dragelor!
Titlul e cam ciudat, stiu, dar n-am avut alte idei. :)) Acum cateva zile am fost la cumparaturi in Lidl si am zarit cutiile cu ceai verde, de diferite sortimente. Am ales unul cu coaja de grapefruit si de abia am asteptat sa ajung acasa sa-l gust. :D
Mie imi place mult, e aromat. E si foarte ieftin, am dat 2.5lei pe o cutie cu 40 de pliculete, adevarata afacere, nu?:)

Nu o sa scriu cate beneficii are ceaiul verde [sunt multe si le gasiti pe net - Laura are aici o postare despre ceaiul verde], vreau doar sa spun ca-mi place, insa nu-l consum foarte des tocmai pentru ca ajuta sa pierzi din greutate. Eu as vrea sa ma ajute sa mai cresc in greutate. :))

Voi beti ceai? Daca da, de care?:D
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...