sâmbătă, 3 septembrie 2011

Personalizarea unei cutii

Buna seara, dragele mele!
Stiu ca titlul e de rasul curcii, dar asa am vrut sa fie! :))

De cand am vazut postarea aceasta a Andreei, m-am tot gandit sa-mi "personalizez" o cutie in care sa tin ori cosmetice [dar cum am eu muuuuulte.. :))] ori prostioare pentru bijuterit. M-am pus pe treaba, am strans revistele cu tipe [Avon, Oriflame si un catalog Seventeen] pe langa mine si m-am pus sa le decupez mutritele, le-am taiat buzele, le-am mai scos cate un ochi :)) Nu ca as avea ceva cu ele, dar deh, daca eu nu-s perfecta, apoi sa nu fie nici ele, nu?!
Am luat o cutie in care am primit pensule de la Sigma, am rupt tot ce era pe ea [scotch, sigla firmei si coala pe care scria detaliile] si a aratat cam asa:
E jalnica, nu?:)) Apoi a venit treaba grea: cu atatea reviste, nu mai stiam ce sa decupez!:)) Daca tot e cutie de la Sigma si imi place sigla lor intre dungile colorate, m-am gandit sa o lipesc chiar pe capac si sa o impodobesc cu ochii albastri scosi de la domnitele care au indraznit sa-i aibe mai frumosi decat ai mei!:)) Fata "intreaga" ii are albastri-verzui, de aia a si ramas intreaga..
Va rog sa observati ca mi-am scris si numele pe ea!:)) Asa, ca sa nu mi-o fure nimeni.
In interior am lasat-o simpla, se observa. Nici n-am compartimentat-o, deocamdata nu mi se pare necesar pentru ca e inca goala. :))
In poza de mai sus vedeti partea de jos a cutiei.
Si lateralele care sunt foarte simple:

Dupa cum se observa din poze, eu am "tras-o in scotch" in totalitate, ca sa nu o zgarii si sa se rupa.
Parca pare mai vesela acum pe dulap, decat cum era ea inainte. :))  
Sper sa va placa cutia mea, de lipit e usor, mai greu e sa te decizi ce decupezi. Mie mi-au trecuit vreo 2ore pana am terminat-o, dar m-am decis greu asupra imaginilor. Erau prea multi ochi de scos!>:)

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...