miercuri, 24 august 2011

Review: Sampon antiseboreic Favisan

Buna fetelor!
Dupa ce am testat cum trebuie acest sampon, am revenit cu un review. Eu "ma bucur" de un par gras, fin si fara volum, asa ca am folosit samponul o data la doua zile.
[Am preluat poza de pe google, iar am uitat sa fac eu poza. :">]

Ce scrie pe el:
<< Samponul antiseboreic contine estract de mesteacan, urzica, zinc si vitamina B6. Curata in profunzime fara sa agreseze pielea capului. Regleaza mecanismele intime de producere a sebumului. Vitamina B6 favorizeaza absorbtia zincului. Zincul si mesteacanul au efect tricogen (stimuleaza cresterea parului). Urzica reda volumul si stralucirea parului tern, lipicios si gras.
Reda volumul, stralucirea si supletea parului gras. >>
Samponul are 200ml si a costat in jur de 10lei.

Imi place:
* Consistenta - nu e lichid, e un fel de gelatina, ceea ce-l face si sa iasa putin mai greu din sticla, insa e nevoie de o mai mica cantitate de produs si nici nu risti sa curga prea mult.
* Mirosul - nu-mi dau seama a ce miroase exact, dar e un miros dulceag, parca miroase putin a mere, e foarte placut. Nu ramane prea mult in par, dar e ok.
* Face multe spume chiar de la prima samponare. [Oi fi eu innebunita dupa spume, dar daca samponul meu nu face spume, atunci mie nu-mi place. :)) ]
* Parul ramane foarte curat.

Nu imi place:
* Nu imi da volum deloc, parul ramane fin si zboara in toate directiile.
* Nu a marit perioada intre spalari, tot odata la 2 zile trebuie sa repet procedura, deja in a treia zi parul e foarte murdar (incepe sa se murdareasca deja din a doua zi de la spalare si nu mai sta bine, trebuie prins ca nu se vada atat de tare).

In concluzie, eu nu as recumpara acest sampon, desi mirosul imi place la nebunie. Pentru parul meu nu a facut nimic, niciun efect spectaculos sau macar notabil.

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...