miercuri, 31 august 2011

Eyeliner gel de la Music Flower

Buna fetelor!
Astazi vreau sa va arat ce mi-am cumparat eu ieri: eyeliner gel! Sunt primele pe care le detin, nu am cu ce sa le compar, insa sunt convinsa ca sunt altele mult mai bune, dar pentru pretul lor acestea sunt foarte ok, mai ales ca eu vreau sa invat sa le folosesc, ma pot juca cu ele fara sa-mi para rau ca am stricat banii. :))
Le-am zarit intr-un magazinas cu "nebunii" si am intrebat-o nedumerita pe vanzatoare daca in cutie e un eyeliner negru sau e unul maro [pe cutie apar ambele], iar cand dansa mi-a spus ca sunt amandoua nu am rezistat sa nu le cumpar.
Maroul e destul de inchis ca si culoare, e ok cand nu vrei dunga aceea dura de negru. Negrul e..chiar negru. :)) Cele doua borcanase au cate 3g fiecare.

In cutiuta mai erau si 2 pensule: una in unghi [ca acelea pentru sprancene] si una..ei bine, nu stiu cum sa zic ca e, dar o vedeti in imagine. [Va rog sa ma scuzati ca nu le-am spalat, cand am facut pozele am facut si niste swatch-uri si am uitat.]

Consistenta imi place, sunt cremoase. Odata aplicate se usuca foarte repede si sunt mate.
Nu stiu exact cat de bine e facuta poza de mai jos, dar mi-am incercat talentul. :)) Primele doua linii - Black, urmatoarele 3 - Brown.
La spalare s-au dus jos cam greu, am frecat putintel. :)) Asta inseamna ca rezista bine. M-am facut cu cel negru dupa ce am ajuns acasa acum vreo 6 ore si e tot la locul lui.

Voi ati incercat eyeliner gel sau v-ar tenta sa incercati?

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...