sâmbătă, 9 iulie 2011

Random + Giveaway by Ana

Hello!
Stiu ca am cam lipsit in ultima vreme, dar BT mi-a facut o groaza nervi si n-am avut chef de nimic.. Am incercat de 4 ori sa efectuez un transfer, pana le-am dat mesaj sa aflu de ce imi tot anuleaza pe motiv de "Fonduri insuficiente" din moment ce eu aveam fix suma respectiva in cont. Pana la urma am aflat: nu le ramanea comisionul de 1 leu. Puteau sa dea un amarat de mesaj sau sa faca un mesaj de eroare, nu sa tot fac transferuri. In  fine, m-am lamurit cu ei, m-am facut de rusine din cauza lor; prefer de o mie de ori ING, unde singurul comision e cand cineva imi depunde bani direct de la ghiseul bancii, ceea ce nu accept [e vreo 7 lei comision indiferent de cat depune - 5 lei sau 100 de lei].
Sa revenim..
Ana are un super-giveaway la care ofera doua premii: paleta de 120 de farduri si paleta de 66 de glossuri. Stiti ca salivez la cea de 120 de muuuult timp, asa ca sper sa ma loveasca norocul. :)

Detalii si inscrieri aici!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...