duminică, 22 mai 2011

"Blogul meu, lumea mea!" by Leya

Buna fetelor!






Azi nu am cu ce sa (nu) va incant, dar mi-am adus aminte [slava Domnului] ca am uitat sa va spun despre ideea pe care a avut-o Leya. Are un proiect foarte bun, care ajuta multe fete. Ma bucur ca am descoperit-o, va invit sa cititi toate detaliile aici. 

[Am furat imaginea de la postarea ei, ca nu las spatiul gol. In plus, parca-s eu cu iuby meu in poza! 2 ursuleti:X :))]


P.S.: Am scris eu, cuvant cu cuvant, cateva propozitii din postarea ei[frumos, cu semne de punctuatie si intre ghilimele], dar habar n-am de ce imi da in HTML ca e stricat ceva[cred ca nu-i conving semnele mele de punctuatie!]! Mi-a scos peri albi, asa ca am lasat-o balta. Intrati pe blogul ei ca sa citit tot, merita!

Va pup, s-aveti o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...