vineri, 20 mai 2011

Blog award

Hello!

Azi nu prea am ce sa postez legat de bijuterii, am fost la facultate si n-am facut nimic in rest. :P A fost furtunica pe aici, destul de furtunica incat sa nu pot iesi din casa!:)) Dar tot am fugit pana la posta sa pun un colet. Voi ati mai patit sa nu vi-l poata prelua pentru ca lucreaza informaticienii la calculatoare? Am patit eu azi..Si i l-am lasat platit la tanti, sa-l trimita cat de repede poate.

Revenind la award, ii multumesc frumos frumos Iuliei (da da, Iulia cea mica si cute :D ) ca s-a gandit si la mine! Musumesc, mami!:*

De data aceasta nu nominalizez pe nimeni, as vrea sa-l preia toate fetele care ma urmaresc! Sa vad si eu cine ma urmareste!:)) Glumesc. Toate fetele sunt mai mult decat binevenite sa-l preia!:*

Kisses!

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...