joi, 28 aprilie 2011

Impresii Gerovital Plant

      Stiu ca toata lumea s-a saturat sa citeasca despre Gerovital, dar sunt datoare cu un mic review si eu ma tin de cuvant. :)
      Miuri a fost foarte draguta si mi-a trimis mai multe mostre sa le pot testa si sa vad care-mi plac si care-mi fac bine.

   Ma voi referi la cele testate de mine pe mine [:))] : 
   * Crema hidratanta - Imi place mult mirosul, intra frumos in piele, nu lasa pelicula grasa. Nu cred ca hidrateaza foarte tare, pentru ca daca ar fi asa cu siguranta as fi avut fata ca un bec, din cauza tenului meu mixt. Imi place cum lasa pielea, consider ca este o crema buna.
   * Crema antiimperfectiuni - Este putin mai grasa, am folosit-o seara. Am incercat sa o folosesc si ziua si e ok daca se aplica o cantitate foarte mica care sa fie intinsa bine, altfel te trezesti cu fata stralucitoare ca becul dupa putin timp. Lasa tenul frumos, catifelat. Nu pot zice ca am folosit-o mult, doar cateva zile, dar parca unele urme mi-au trecut mai repede fata de cum s-ar fi vindecat in mod normal. Poate e doar efectul din capsorul meu, insa cred ca la mine a functionat putin si pentru asta.
   * Crema nutritiva - Sincer, eu n-am folosit creme de acest fel si poate de aceea nu fac diferenta intre aceasta crema si cea hidratanta. Ambele imi par la fel si ambele imi plac.
   * Ser contur ochi si buze - Nu miroase la fel ca si cremele, nu-mi place mirosul de plante, cred. L-am folosit doar pentru ochi, pentru ca nu mi s-a parut ca ar face ceva pentru pielea din jurul buzelor. La ochi hidrateaza putin pielea, insa nu e de durata. Nu as cumpara acest produs, deoarece consider ca sunt alte creme care hidrateaza mai bine pielea din jurul ochilor, mai ales daca nu avem ochi sensibili. 

   Mostrele cremei pentru riduri i le-am dat mamei iubitului meu, dar mi-a ramas si mie una uitata acasa. Miroase frumos, insa altceva nu am ce sa spun despre ea, pentru ca n-am folosit-o.


   Ii multumesc inca o data lui Miuri pentru ca a fost draguta si mi-a dat mai multe mostre din fiecare crema!:*

Va pup, iar!:))

2 comentarii:

  1. Cu placere, scumpa :) Imi pare rau ca cealalta fata n-a mai dat niciun semn.. dar asta e :)

    E ciudat ca la mine crema antiimperfectiuni nu e grasa:) depinde de fiecare :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate inca e in vacanta:P
    Am citit ca si alte fete o folosesc ziua fara probleme, e ok si la mine, dar doar daca aplic foarte-foarte putina. Insa tot imi place, toate aceste creme mi-au placut! Ma bucur ca mi-ai dat ocazia sa le incerc. :)
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...