sâmbătă, 2 aprilie 2011

Cercei Little Pink Flowers

       Am revenit cu un model de cercei asemanatori celor de ieri, pentru ca pastreaza margelele mari roz :) Acestia au si niste floricele micute (tot de plastic si tot roz). :)
       Din pacate, pe cei de ieri i-a vandut, dar pe acestia i-a adus inapoi. Macar o pereche de genul acesta sa am si eu! :D Mie mi se par dulci, aproape un kilometru de dulci! :))
        In prima poza am pus fundita de proba, m-am gandit ca ar arata bine. Dar..si este un mare dar, eu nu stiu sa fac fundite!:(( Acum puteti rade de mine cat doriti, dar eu chiar am o problema cu asta. Nu reusesc sa fac fundite frumoase, imi iese o codita in sus si alta in jos. :)) Voi cauta tutoriale, poate gasesc. :P    Nu se vede in poza, dar fundita mea e "imbarligata" bine de tot cu sarma, sa fiu sigura ca sta la locul ei!:))
        Ma gandesc serios sa investesc niste bani in hooby-ul acesta, cu gandul ca il voi transforma in jobby. Dar vreau sa fac cercei mai mari, mai impunatori.. Vreau sa fac si lantisoare. Cred ca pentru inceput imi voi lua mai putine materiale, cam pentru 1-2 lantisoare, 7 perechi de cercei si cateva bratari. Nu as vrea sa arunc banii aiurea, mai ales in aceste vremuri dificile. :)
       In plus, mai am atatea lucruri de lamurit, trebuie sa gasesc lipici si eu habar n-am de care. :)) Imi trebuie si flori din rasina si pietricele din acelea plate care se lipesc, dar si din acelea ce au partea de jos ascutita. Nici nu am gasit asa ceva pe unde am cautat.

       Voi ce parere aveti, ar merita? Adica as gasi cliente?:))


 Va pup!

14 comentarii:

  1. eu cred ca ai gasi cliente :) foarte frumosi si astia :) keep up the good work :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Miuri - merci de incurajare! :) Sper sa pot face modele din ce in ce mai..uimitoare sa zicem, dar uimitoare in sensul bun!:))
    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult cum dau cu funda, cel putin din poze sunt fara cusur si cred ca nici live nu-i problema cu aspectul funditei. Eu cred ca la bijuterii de regula sunt cumva presate sa stea asa, am vazut in magazine ca par apretate caci nu-s moi.
    Btw, eu abia acum am gasit blogul desi te stiu de mult de pe facebook, dar credeam ca te am deja in lista si nu imi dau eu seama care e al tau. Fiindca mai sunt cateva fete pe care inca nu le identificam cu blogurile personale. Scuzeee :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fara cusur nu cred ca sunt, oricum poza nu e clara. :)) Vreau sa invat sa fac funditele cum trebuie. Dar mai trebuie sa vad si cum se prind, ca e o smecherie si acolo. :)) Poate incerc maine sa le refac funditele si editez postul, doar daca imi ies.
    Nu ai de ce sa-ti ceri scuze, ma bucur enorm ca m-ai gasit! Eu imi cer scuze - nici nu mi-am dat seama ca nu ti-am dat follow, dar te urmaream de mult timp.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anda- Ce simpatica esti!:)) Ms frumos, frumos!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumosi sunt!clar cu fundita sunt perfecti...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ana Maria P. - multumesc frumos! Maine incerc sa le "rezolv" funditele. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Chocolate - Le-am prins cu sarmulita subtire, cred ca e sarma de modelaj, din cate am invatat pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar ai talent in asa ceva si iti ies foarte frumosi. Eu chiar cred ca vei avea succes !

    RăspundețiȘtergere
  10. Libertat - Merci frumos, imi incalzesti sufletelul!:P Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. sa le faci direct pe zaua care uneste decorul cercelului de tortita.
    Mai bine nu pot sa-ti explic la ora asta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Inteleg, dar inca nu ma pricep sa le fac cum trebuie. Am de exrsat!:))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...