miercuri, 6 aprilie 2011

Blog Sale..

       Nu aveam de gand sa fac postarea aceasta, dar am unele lucruri care zac pe dulap si poate le-ar sta mai bine in compania altcuiva. :) Nu sunt multe produse, insa sper sa gasiti ceva util!

!Sa lamuresc ceva: prefer plata in avans deoarece eu nu stau la adresa din buletin (n-am nici flotant aici) si daca trimit ramburs, iar voi nu ridicati coletul, cine stie cand ajung si eu sa-l ridic. In plus si costul transportului se reduce la doar 3 lei, fata de 8lei in cazul coletelor ramburs.. Daca totusi nu aveti incredere, trimit si ramburs, insa nu valori mai mari de 25lei.
    Coletele vor fi expediante prin posta.
     Daca doriti ceva lasati un comentariu si dupa ce confirm ca e ok, dati mail (la subiect treceti blog sale sau comanda) cu produsele si datele de livrare la alexantza@yahoo.com .

1. Pudra Giordani Gold Sublime Pressed Powder SPF 10 nuanta Natural(cea mai deschisa, dar nu va imaginati ca e foarte deschisa, pt. mine e prea inchisa) 
PRET 7 Lei VANDUTA
 
-folosita putin, cutia e destul de zgariata, deoarece am purtat-o in portfard alaturi de alte cosmetice
- seamana cu aceasta, dar nu e identica, cutia fiind toata aurie 
- pudra expira in 06.2012, s-a dus data expirarii, se mai distinge doar 12, insa stiu ca avea aceeasi data ca cealalta pudra, iar pe aceea inca se vede]

  2. Pudra stralucitoare pentru fata, gat si decolteu Giordani White Gold Oriflame 
 PRET 17 Lei VANDUTA

- este aceasta
- folosita putin; carcasa are putine zgarieturi
- expira 06.12


3. Apa de toaleta Today (Today Tomorrow Always) AVON
PRET 45 Lei INDISPONIBIL

- folosit cat se vede in poza
3. Fond de ten Rimmel Lasting Finish Minerals (loose powder foundation)
nuanta 100 Ivory 
PRET 12 Lei INDISPONIBIL


- sigilat (am vrut sa-i dezlipesc folia, insa m-am razgandit)
- nuanta nu e potrivita unui ten foarte deschis la culoare (mie mi-e inchisa cu vreo 2 nuante)
- marcat ca TESTER
- cutiuta e putin zgariata din cauza transportului 
O seara placuta va doresc!:) 

5 comentarii:

  1. e bun fondul de ten Rimmel Lasting Finish Minerals am folosit si eu si m-am impacat bine cu el.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu vreau pudra de la giordani

    RăspundețiȘtergere
  3. Oana - eu nu l-am desfacut pentru ca mi se pare prea inchis pentru mine, dar ma tenteaza. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. imso90s - ai mail, daca te mai intereseaza.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...