miercuri, 23 martie 2011

La "nastere"..

      Da da, titlul e corect: La nasterea blogului meu :)
      M-am decis sa-mi fac blog. De ce acum? Pentru ca m-am apucat de cercelit deocamdata, poate urmeaza bratarit, deci intr-un cuvant m-am apucat de bijuterit.
      Multe dintre fete ma cunosc (virtual :P) datorita faptului ca-mi place sa comentez pe ici, pe colo...si cateva dintre cele care ma cunosc stiu ca-mi doream un blog de mult timp (dar n-aveam ce sa scriu). In sfarsit am gasit motivul care m-a facut sa ii dau nastere blogului meu. Al meu! 
      Nu cred ca voi posta doar poze cu ceea ce reusesc (sau nu) sa fac, poate voi strecura si alte chestiute, mai mult sau mai putin importante.

      Si acum sa va arat si prima mea pereche de cercelusi :D I-am facut ieri, chiar dupa ce am ridicat de la posta coletul cu materiale. I-am gandit mai lungi, dar i-am facut mai scurti si mai..cuminti. Mie chiar imi plac, desi sunt abia la inceput si ei sunt prima pereche facuta de manutele mele, eu consider ca au iesit frumosi :)
      Imi pare rau ca pot face poze doar cu telefonul, nu am reusit sa ii pozez asa cum sunt ei, pentru ca arata mult mai frumos decat in poza. Piatra folosita se numeste Piatra Soarelui Se pare ca nu este Piatra Soarelui, dar e superba; nu e neagra ca in poze, e un fel de albastru inchis (bleumarin) plin de sclipiri..parca e magica :) Cred ca m-au fermecat aceste pietre, sunt absolut superbe!




      Azi i-am purtat si am fost foarte mandra de ce am reusit sa fac. M-am simtit si mai mandra cand o prietena mi i-a laudat :D
      Maine va voi prezenta cea de-a doua pereche cu care inca nu m-am hotarat ce voi face, prima ramane a mea pana la moarte! :))

Va pup si sper sa va placa ce incerc eu sa fac! :) 

P.S.1 : Daca am uitat sa va pun in blogroll, va rog sa ma trageti de urechi, inca editez blogul si sunt destul de uituca :) Imi cer scuze!
Dupa cum vedeti inca n-am gasit un header, dar sper sa il rezolv zilele astea. Si titlul e inca in constructie, poate gasesc ceva mai bun.
 

6 comentarii:

  1. O sa fiu cu ochii pe tine. :D
    Nu stiu ce piatra e aia pt ca poza nu e clara, dar nu e piatra soarelui.
    Piatra soarelui e maro cu sclipiri aurii. Asta zici ca e bleumarin cu sclipiri argintii, daca e piatra pe care o stiu eu. Eu am luat asa ceva cu numele de aventurin, dar nu ma incred in numele materialelor de pe site-uri. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, nici nu stii cat inseamna asta pentru mine! Mai ales ca tu te pricepi foarte bine la bijuterii!
    Piatra e bleumarin cu sclipiri argintii intr-adevar, se numeste Piatra Sorelui de unde am cumparat-o. :)) Eu nu ii stiu denumirea reala, dar este o piatra superba!

    RăspundețiȘtergere
  3. MA enerveaza ca pe site-urile astea invatati prostii. X(
    Am mai vazut pe un blog "cristal de sticla". Pai ori e sticla, ori e cristal!?!
    Oricum, este o piatra semipretioasa, nu e piatra soarelui.

    Piatra soarelui "varietate de aventurin de culoare orange cu irizatii metalice de culoarea cuprului. Aceasta este piatra veritabila cu acest nume, celelalte sunt artificiale. "
    Continuarea o citesti aici: http://www.acvaria.com/piatra_soarelui.php?p=cristale

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, cred ca de acum inainte voi scrie simplu "piatra semipretioasa". :))
    O sa ma documentez despre pietre.
    Oricum, mie imi place mult acesta piatra. Probabil la fel mi-ar placea si Piatra Soarelui, ador sclipirile. :)
    Merci ca m-ai desteptat!:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...